درباره ما

سلام، من پریسا پیمان هستم، یک فیلمساز که به نویسندگی، داستان‌سرایی و کارگردانی علاقه‌مند است. در رسانه‌های تلویزیونی و مستقل فعالیت کرده‌ام و از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای گسترش دیدگاه‌ها و ایده‌های خودم و همچنین تیمم استفاده می‌کنم. از سال ۱۳۹۴ (۲۰۱۵) یک انجمن غیررسمی محیط‌زیستی به نام «ساعت زمین» تاسیس کردم تا پایداری را ترویج کنم. نام «ساعت زمین» از کمپین بین‌المللی ساعت زمین الهام گرفته شده است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در سیدنی استرالیا راه اندازی شد.

در این کمپین ما تلاش می‌کنیم تا با خلاقیت در رسانه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و همچنین اشتراک‌گذاری دانش و آگاهی، به سلامت عمومی جهانی کمک کنیم و در طول سال‌های گذشته تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام داده‌، برنامه‌های تلویزیونی ساخته‌ و در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی شرکت کرده‌ایم. داوطلب شدن در «ستاد توانمندسازی سازمان‌‎های مردم‌نهاد تهران» نیز بخشی از سابقه ما در سال‌های اخیر است. در طول این سال‌ها، افراد مختلفی در تیم «ساعت زمین» مرا در این هدف مشترک همراهی کرده‌اند و در واقع، ما یک تیم با اهداف و دغدغه‌های مشترک هستیم.

استراتژی‌های اصلی ما شامل آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و داوطلبانه، ارتباطات مؤثر با مردم و جذب سرمایه برای بهبود مدیریت پسماند در شهرهاست. در این راستا تیم ما استارت‌آپ‌هایی را برای بخش‌های مختلف در این حوزه طراحی کرده و در حال جذب سرمایه است.

طی سالهای گذشته تلاش کرده ایم روی اهدافی در حوزه محیط زیست تمرکز کنیم که جای خالی آن در کشور به شدت احساس می شود و با طراحی طرح‌های کسب و کار در این حوزه، ضمن تلاش برای حل معضلات زیست محیطی، توجه سرمایه گذاران به این بخش و فرصت‌های آنرا جلب نماییم.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق ایمیل زیر اقدام کنید:

info@earthhour.ir

دکمه بازگشت به بالا